Saturday, April 25, 2009

selangor 'VS' kelantan

dengan bangga nyer aku umum kemenangan adalah milik selangor untuk piala FA tahun 2009...



anak jati selangor

huhu...td aku sempat la tgk skejap jer bola selangor lwn kelantan coz ada discusion...pas abes discusion perut pon dh b'keroncong mintak diisi,so aku bersama dayah ngn rumate aku yg yg merupakan penyokong setia selangor pergi la makan kat citarasa timur...ketibaan aku di sambut ngn sorakan gol dari penyokong selangor yg menyamakan kedudukan ngn kelantan 1-1...ngt dorg sorak kat aku baru nk wat control ayu..hihihi...ramai gila owg yg tgk bola kat sini,so aku pon pilih la tmpt belakang sikit dekat ngn penyokong2 selongor,kat kedai nie penyokong kelantan dok kat barisan dpn skali (semangat giler)...huhuhu...abg yg amik order nie xpandang muka aku pon yg lawa nie masa amik order coz mata dia asyik pandang tv jer,pas2 yg tukang masak pon masak cepat gila...nasib baik aku ngah lapor so telan jer....

pas tamat masa perlawanan keputusan seri 1-1 sama...dan akhirnya selangor menang ngn sepak kan penalti 4-1...huhu..aku ngan semangat nyer bersorak dgn girang nyer tanpa sedar mata2 yg memandang...huhuhu...aku kesah hape!!!



2 comments:

  1. hai...rasa cam kenal hehe...takpe, kelantan kalah pun aku still tak penah kecewa jadi penyokong kelantan..gomo klate gomo

    ReplyDelete
  2. upsssssssssss.....ada yg t'rse lak...
    hahahha...

    ReplyDelete